Pogosta vprašanja in odgovori

Pogosta vprašanja in odgovori2018-09-20T14:38:05+00:00

V kolikor ste si izbrali aranžma, kjer je do odhoda oz. začetka le tega samo nekaj dni (3-5 dni) ali pa gre za počitnice ali potovanje v visoki sezoni (“high season”), je verjetnost, da hotel nima več razpoložljivih kapacitet po vnaprej objavljenih cenah, zelo velika. V tem primeru vam hotelir po navadi ponudi aranžma po višji ceni ali pa na podlagi poslanega povpraševanja (rezervacija na vprašanje – RQ), lahko celo odobri sobo po isti, se pravi nižji ceni. Ob poslani “rezervaciji na vprašanje” z naše strani do hotelirja, hotelirju z vplačilom dogovorjene akontacije garantiramo, da v kolikor potrdi rezervacijo na vprašanje, le to tudi sprejmemo kot obvezujočo.

V kolikor se po prejeti potrditvi “rezervacije na vprašanje” kljub vsemu odločite, da rezervacije ne boste sprejeli, nastanejo za vas storno stroški po splošnih pogojih organizatorja potovanja.

Ker so po naših izkušnjah možnosti za potrditev “rezervacije na vprašanje” približno 50%-50%, vam bomo vedno ponudili tudi alternativne ponudbe.

Po priporočilu Združenja turističnih agencij Slovenije pri prodaji turističnih aranžmajev ob sklenitvi pogodbe zaračunavamo prijavnino po veljavnem ceniku na dan rezervacije. Gre za povsem običajen in uveljavljen način plačila stroškov, ki nastanejo agenciji pri posredovanju in rezervaciji izbranega aranžmaja.

Vi nas angažirate, da za vas na svetovnem turističnem tržišču poiščemo najboljšo možnost za realizacijo želenega potovanja. V kolikor se s ponudbo strinjate, podate naročilo za rezervacijo aranžmaja in s tem plačate turistične in/ali ekološke takse (po objavljenih in takrat veljavnih transparentnih cenah, ki so priporočene s strani vsake posamezne države) ter stroške prijavnine kot nadomestilo za naše stroške.

Ti stroški vključujejo: iskanje primerne ponudbe, zagotavljanje najnižje cene, garancijo kakovosti in zanesljivosti naših partnerjev, vso potrebno logistiko pri morebitnih kombinacijah storitvenih uslug, spremljanje vaše rezervacije in informiranje o morebitnih spremembah (npr. sprememba timinga letalskega prevoznika, morebitne spremembe med potjo, posebna obvestila z destinacij, itd.),spremljanje kvalitetne izvedbe vašega potovanja oz. počitnic v času vašega potovanja na izbrani destinaciji (zagotavljanje asistence s strani predstavnika organizatorja potovanja), urejanje vseh potrebnih zadev za vaš varen povratek domov v primeru nastopa kakršnih koli nepredvidenih okoliščin (hitra evakuacija z destinacije, organizacija izrednih povratkov v primeru nenadne bolezni ali poškodbe – priporočamo zavarovanje z a asistenco v tujini,…), posredovanje in pomoč pri sestavi vseh potrebnih dokumentov v primeru zahtevkov za povračilo nastalih stroškov na poti ali morebitne reklamacije. Sestava spremnega dopisa in posredovanje pri naših partnerjih z urgenco, da se eventualni spor čim hitreje in korektno reši. Obveščanje o odgovoru s strani organizatorjev potovanj ali zavarovalnih hiš.

Pogoj za izdajo potovalnih dokumentov je dokončno plačilo aranžmaja po plačilnih pogojih navedenih v vaši prijavnici/pogodbi oz. na prejetem računu. Potovalne dokumente (obvestilo o odhodu, navodila, voucher, letalske vozovnice,…) vam bomo poslali na zahtevan naslov, ki ste ga navedli ob rezervaciji.

Hišne ljubljenčke lahko vzamete samo v primeru, da vam to dovoli hotelir ali letalski prevoznik v kolikor potujete z letalom. Običajno je za domače živali potrebno doplačilo na kraju samem, morate pa jih že v naprej najaviti. To storite med rezervacijo paketa.

Vnesti morate vse zahtevane podatke o potnikih (označeno z zvezdico*). Podatke o potnikih zahtevajo organizatorji potovanj, hotelirji in letalski prevozniki zaradi evidence potnikov, izdaje potovalnih dokumentov in letalskih vozovnic ter zavarovalnice za sklenitev zavarovanj.

Seveda. Pri nas lahko sklenete zavarovanje rizika odpovedi za vaš aranžma ali letalsko vozovnico. Le to storite pri nas v sodelovanju z našo partnersko zavarovalnico – Zavarovalnico Triglav d.d. Podrobnejše informacije si lahko preberete v Splošnih pogojih Zavarovalnice Triglav za sklenitev zavarovanja rizika odpovedi turističnih potovanj, ki se nahajajo tudi na naši spletni strani www.martura.si

Vsi vaši podatki, ki jih posredujete ob postopku rezervacije na naši spletni strani so zaščiteni pred zlorabo in bodo varovani in uporabljeni v skladu z zakonom, uporaba pa omejena na potrebe izvajanja rezervacije v vašem imenu. Podatki o nosilcu rezervacije in potnikih bodo posredovani samo organizatorju potovanja za potrebe rezervacije in pogodbeni zavarovalnici za potrebe sklenitve izbranega zavarovanja.

Pri podjetju MarTurA, d.o.o. razpolagamo s sodobno in varno informacijsko tehnologijo ter drugimi varnostnimi sistemi, ki preprečujejo kakršnokoli uporabo vaših podatkov v nasprotju z namenom njihovega zbiranja in/ali morebitne zlorabe s strani nepooblaščenih oseb.

  • Pri svojem delu upoštevamo in se dosledno držimo vseh veljavnih zakonskih obveznosti, ki nam jih nalagajo:
  • Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) (Ur. l. RS, št. 94/2007-UPB1),
  • Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom) (Ur. l. RS, št. 13/2007-UPB1),
  • Zakonom o poštnih storitvah (ZPSto-1) (Ur. l. RS, št. 102/2004-UPB1),
  • Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) (Ur. l. RS, št. 98/2004-UPB 2) in
  • Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) (Ur.l. RS, št. 61/2006) ter priporočila slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.

Možno je, da ste vnesli takšno poizvedbo, kateri ne ustreza noben aranžma.

Vnesite iskalne parametre ali ključne besede. Na podlagi tega se vam na strani rezultatov/ponudb izpišejo vsi iskani rezultati.

V primeru, da kljub iskanju alternativne ponudbe ni rezultatov, predlagamo, da ponovite iskanje z nekoliko širšim terminom in/ali izpustite katerega od manj pomembnih kriterijev. V kolikor kljub vsemu ne bi našli primerne ponudbe, nas lahko pokličete na +386 83 88 91 60 ali nam pošljete e-sporočilo na naslov info@martura.si in potrudili se bomo, da vam poiščemo najbolj optimalno ponudbo.

Rezervacija je fiksno potrjena šele ob prejemu zneska ali vašega potrdila o plačilu.

Kot dokaz o izvedenem plačilu šteje: fotokopija ali scan plačane položnice; posnetek zaslona (print screen) izvršenega plačila v spletni banki.

Dokazilo o izvedenem plačilu pošljite na elektronski naslov na info@martura.si ali preko faxa na številko +386 83 88 96 14.

Upoštevajoč dejstvo, da so vse objavljene cene popolnoma transparentne in jih po pogodbi z našimi partnerji ne smemo spreminjati, plačate objavljeno ceno organizatorja potovanja v celoti. Pri nas nimamo in vam ne moremo priznati popusta za celotno plačilo oz. plačilo v naprej. Običajna poslovna praksa je, da znesek izbranega aranžmaja z vsemi vključenimi popusti (kot so first ali last minute kot tudi razne posebne in akcijske ponudbe) plačate po sistemu 30% na dan rezervacije, preostanek pa je potrebno poravnati najkasneje 15 dni pred odhodom (v kolikor ni s strani organizatorja potovanja določeno drugače).

  • Izberite način plačila, ki vam najbolje ustreza
  • Običajni način s pologom akontacije
  • Za rezervacijo opravljeno vsaj 10 dni pred odhodom, je potrebno plačilo akontacije v višini 30% od skupnega zneska rezervacije. Preostali del plačila je potrebno poravnati 10 dni pred odhodom.
  • Plačilo na obroke (s karticama Diners ali American Express)
  • Plačilo v celoti
  • V kolikor želite, lahko svoje izbrane počitnice plačate naenkrat v celoti.
  • Podatke, potrebne za plačilo boste prejeli na svoj e-naslov ob zaključku rezervacije.
  • Plačila na poslovni račun MarTurA d.o.o. lahko izvršite na vaši najbližji enoti banke ali pošte ali preko vaše e-banke.

Na naših spletnih straneh www.martura.si so vam na voljo identična potovanja in po istih cenah kot v turistični agenciji. Rezervacijski sistemi za prikaz ponudb in rezervacije aranžmajev preko naših spletnih strani in rezervacijski sistemi, ki jih uporabljamo v poslovalnici so isti.

Prednost spletne rezervacije je, da lahko svoje počitnice, potovanje, križarjenje ali letalske vozovnice rezervirate udobno iz svojega naslonjača, 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Poleg tega prihranite stroške rezervacije, ki pri rezervaciji v poslovalnici znašajo 15 EUR, pa še parkirnega prostora vam ni treba iskati.

Po opravljenem plačilu izbranega aranžmaja, boste v najkrajšem možnem času (običajno še isti dan) prejeli uraden račun za izvršeno plačilo.

S pomočjo iskalnika na spletni strani ali zgolj z brskanjem po naši ponudbi si poiščite, kar ustreza vam. Na strani, kjer je predstavljena ponudba, ki ustreza vašim iskalnim kriterijem, pošljite povpraševanje.
Mi vam pošljemo ponudbo. Če vam le ta ustreza in se zanjo odločite jo potrdite. Plačilo boste izvedli na naš TRR in sicer na podlagi ponudbe, ki vam jo bomo poslali na vaš e-poštni naslov.